Cuteki ecards

Sunday, March 18, 2012

kedekut atau boros???

gadis kecil yang suka becakap nie nak tulis la pulak tentang entry yang ade kat atas nie..ermm pada korang kan betu ker lelaki kedekut and girl lak boros...kadang-kadang semua tu terletak pada diri sendiri kan..kadang-kadang rasa sifat tu dh ade dlm diri aku nie...sifat boros nie mmg xbek dlm kehidupan kite..dah jd kes membazir lak..tu yang aku tngh mangambil lankah berjaga-jaga..lau nak ikotkan aku dgn si faiz nie mmg bnyak bezanye..segala-galanya beza..cuma xbeza nye aku syg dia..dia syg aku..huhu.dlm buat keputusan pon kena bertekak dlu baru dpt jwpan...

berbalik pada tujuk yg aku tulis nie..faiz nie mmg ade sifat berjimat@kedekot..perkara yang pertama aku dapt lihat dari segi pakaian.bab pakaian nie aku mmg suka la..bg aku lau ada duit lebih,aku akan beli bju..apa salahnye..xpi si faiz nie selagi bju tu x koyak..selagi tu la xkab belinye..lau ade yg bru pon owng len yg belikan..alahai si faiz bkn nk boros xpi nk jgak la awk kelihatan lebih kemas bila ade bju warna lain dlm almari awk tu..bkn apa,lau ade majlis2 tertentu awk tu kena la pakai bju yg segak..baru la kena dgn tema yg di anjurkan.

kasut::yaya.aku akui yg aku bab kasut mmg kalah.kalah dengan nafsu membeli..semua jenis kasut aku nak membeli.yela,aku nk sntiasa klhatan cntik..bila dgn pkaian nie,kasutnye perlu bergini..mmg hodoh sifat aku nie..xpi faiz len la..selagi xputus,xkoyak..pkai la kaut yg sma..smpaikan nak berjoging pon xde kasut..ello bro...nk bejoging ok bukannye nak pergi kelab ke apa..kedekut or berjimat??

kadang-kadang bab makan pon sma jgak..aku len ..faiz len citarasanye.selera aku nie besar padahal badan kecik jew aku nie but si faiz nie apa yang ade makan..xdela nk ngidam2 mcm aku nie..teruk benor peragai aku..xpi aku xnk la smpai kempunan faiz oiii

xpi aku sentiasa la akan perbaiki sifat-sifat yang kurang enak nie untuk kebagiaan kami dlm mngikut sunnah..en.faiz pon jgn kedekot sangat erkk...sian la pada saya nie..keinginan yang agak tinggi..awak sabar ye..saya kan usaha pelan2 untuk berubah ...berjimat adalah amalan mulia..








No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved ieza-mis.blogspot.com>