Cuteki ecards

Saturday, November 10, 2012

satu tahun jua...10.11

assalamualaikum..

sudah satu tahun faiz...cepat masa berlalu..xpi nk tnggu smpai hari nie,mmg mcm2 berlaku..start kite kawan,kapel..mcm2 kna kutuk??kdg2 rsa pilihan aku dgn kau bkn plihan yg betul..dri sorang ke sorang...ade jew yg xkna...perlu kew kita hadapi semua nie..xpi aku tempoh..aku sentiasa berdoa jika benar kau jodohku di dunia mahupon diakhirat,sentiasala permudahkan dan percepatkan jodohku ini..jika bukan,jauhkan la dgn cra yg bek...
mmg sush nk jga satu perhubgn nie..dari latar blkng keluarga yg agak berbeza amat la sukar..saya dan fmly len cra nye..awk dgn fmly len cranye..masing2 kna jga hati kluarga msg2..xpi xpe.saya akan trma smua tu..lau awk boleh,saya pon boleh.kan..kan..
mmg sakit hatu saya bila awk terlalu bnyk tnya..itu ini awk nak tahu,xpi tu la awk..saya xleh nk ubah awk apa2..xpi saya minta sangat awk pham kehndak saya..
kepercayaan kesetiaan kesabaran itu adalah kunci dlm hbgn kite..
ade jodoh xkemana kan faiz...smpai skng ati saya masih pada awk lg.dont worry..
insyaallah..jika diizinkan kite akan bersama...



HAPPY 1 TAHUN!!!!


ni lagu yg pertama awk bg kat saya...mmg lagu nie sama mcm khdpn kite..tq b~~


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved ieza-mis.blogspot.com>