Cuteki ecards

Tuesday, March 6, 2012

anton tang

anton tang::cute and funny DANBO cardboard box toy robots art..dlm mengisi masa  lapang yang ada nie saja-saja wat satu cerita berdasarkan pic robots yang cute nie..jom layan...

babak
♥satu♥
awak
+
saya
babak
dua♥               
alone

&
alone too
babak
♥tiga♥
mengharap ada cinta
*upss*
berharap cinta diterima

keluar bersama
babak 
empat
cinta diberi
@
cinta diterima
=
togerher....
tapi banyak perbezaan antara kita

awk suka minuman panas
ohhh!!!!
saya suka minuman sejuk

awk suka makan biskut

uh!!!!!
saya lak suka roti

but..awk keja keras..nk bhgiakan saya
awk ada saya untuk ringankan beban awk...

hidup kita bahagia...lau boleh saya nak mcm nie gak nanty..cuba awk kira ada berapa orang anak::::awk jgn berpeluh ok!!!!



                                                   ♥ezzafaiz♥

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved ieza-mis.blogspot.com>